Opis
User documentation
14.03.2013
Naslov naloge:
Upravljanje projekcij s kretnjami z uporabo KINECT-a (vitrtual pointing device)
Naloga:
Jan Magdić
Opis:
Pri predstavitvah, ki od nas zahtevajo tudi projekcije na platnu večkrat naletimo na problem prestavljanja diapozitiv. Tako se ljudje znajdejo v nerodnih situacijah kot so prehajanje pred projektorjem ter neprestano sprehajanje od in do računalnika. Pri projekcijah in predstavitvah pa večkrat pogrešamo tudi možnost, da kakšeno detajl lažje ispostavimo oziroma v kolikor je kakšno vprašanje iz občinstva, da lahko na diapozitivi lažje kaj pokažemo. Potrebovali bi nekakšno palico in/ali daljšo roko.
Prav iz teh potreb se je razvila ideja, da bi pri projekcijah za upravljanje uporabili naše telo. Prek premikanja rok, določenih pozicij dlani ali celo položaja prstov bi tako lahko premikali diapozitive naprej/nazaj, pisali po prosojnici oz. le kaj pokazali z navidezno palico-laserjem.
Način reševanja:
Podjetje Sony je pri predstavitvi novejših igralnih konzol uvedel tudi novo napravo Kinect, ki omogoča upravljanje igre prav z direktnim premikanjem našega telesa. Naprava v realnem času zaznava premikanje, ki ga mi delamo in ga prenese v igro. Tako dosežemo zelo veliko vključenost igralcev v dotične igre. Naprave pa ni mogoče uporabiti le v igralne namene ampak lahko sposobnost prepoznavanja premikov in gest izkoristimo tudi v praktične namene.
Kinect bom tako usmeril proti predstavljalcu, njegovo telo pa bo postalo medij za upravljanje z projekcijo. Programsko opremo ter predvsem premike bo najverjetneje potrebno večkrat posneti in vsakemu svežnju informacij dati smiselno uporabno vrednost. Želja je namreč, da premiku roke, ki zajema: dvig roke z odprto dlanjo in iztegnjenimi prsti -> zaprtje dlani v pest -> premik v določeno smer -> odprtje pesti, dodamo akcijo premika projekcije za eno prosojnico naprej. Podobno bi naredili za premik prosojnic nazaj.
Možni dodatki bi lahko bili recimo iztegnjen prst, ki kaže proti projekcijskemu plantu bi nam omogočil funkcijo preciznega kazanja po prosojnici, nekakšen "pointing device".
Časovnica:
Marec-Junij: Zbiranje informacij in učenje programskega jezika ter sintakse programiranja z napravo Kinect.
Julij: Praktična izvedba vseh željenih opravil.
Julij/September: Predstavitev izdelka pred predmetno komisijo.